Sandvikens AIK Bandy

National organisation Riksidrottsförbundet
Activity Bandy, Invandrarverksamhet, Ungdomsverksamhet
Summary 2022 – 2023
Bandyverksamhet: Vi har fyra elitlag och ungdomsverksamhet bestående av 5 pojklag och 2 flicklag. Antal deltagare är ca 200, 5 ledare per lag. Alla som vill, ska få delta! Dessutom en bandyskola för de allra yngsta. Vi planerar Knatten Cup för 31:e gången. Nytt: en renodlad flickgrupp om minst fyra lag. Pga. pandemin ställdes cupen in 2021 och 2022.

Socialverksamhet: Består av 8 initiativ : Skridskoskoj (barn 7–12 år), Högbolägret (barn 7 - 12 år), Hovetlägret (ungdomar med funktionsnedsättning), integrationsverksamhet med inriktning på utlandsfödda kvinnor, sommarutflykter och arrangemang under bandysäsongen för ungdomar med funktionsnedsättning, ICA Maxi Kids run (motionslopp), aktivitetsdagar i bostadsområden.

Övrigt: Bissen Brain walk till stöd för hjärnforskningen; Handslaget samarbete med SIF; samarbete socialtjänsten: mentorskap för att minska utanförskap. Aktiviteter tillsammans med pensionärer.

Log in to see all the details of your association.

Har du frågor eller synpunkter, kontakta Medborgarservice på telefon 026-240000.

FRI Webb-Förening
FRI® is a registrered trademark of Idavall Data AB .
v 5.2.23